CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, November 1, 2009

Jatuh


"Weh, aku rase jatuh cinte la sekarang ni. Aduh.."

"Mak aih. Biaq betoi hang ni.. Amboi.. Boleh tahan jugak hang ni. hihi.."

"Apsal plak. Aku tak leh jatuh cinta ke dowk?"

"Boleh ja. Takdak hal pun. Tapi kan, hang jatuh cinta dengan sapa weh? Habaq mai la kat aku. Hang kan kawan aku, habaq la. Aku nak taw jugak..""

"Takmau lah. Biar je aku simpan sendiri. Kang kalo tak jadi tak best pulak."

"Aishh. Lagu tu pulak.."

"Ye. Lagu ni. Bukan Lagu Itu mahupun Lagu Untukmu."
"Ikut hang la.."

" =) "


5 comments:

LaDy_vicQa said...

hek..
kalo betul pn jatuh cinta pe salahnye cek yam oii..
cm dah lame single jek..
normal pe..

blik umah nt kem salam cik umar ek..
aku baru la tau dia tu twin ko..
hehe

Fits said...

jeng3!!!!! sapekah org itu wahai cekyammmm!!!!!!! :P

cekyam said...

fiqa. hehe. ok nnt aku kem slm.

fits. hihi. ade la.. crushcrushcrush. wiwit~

ain amira said...

ehehe...
sje jln2 kat blog akk ni..
akk jatuh cinte?
wah..dgn spe la 2..
abes skrg ni ade pape pkmbgn x..??

Pert Doherty said...

saving siot cek yam xnk bgtau.. haha..

weh DIrty minda kotor dah xupdate.. nanti buang la link kt blog ko ni.. haha..

skg dah pakai Otak dan Jantung

datang la jenguk.. huhu