CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, May 25, 2009

MMS

Perkara MMS ini tidak ada kena mengena dengan multimedia message system oke? Jika kalian kurang mengerti, sila rujuk entri-entri sebelum ini.

 

All in all, sesi pendaftaran ok, aktiviti allright, LDK kacak bergaya, cuma aktiviti makan semakin berkurangan jika dibandingkan dengan waktu aku berkursus dulu. Agak janggal la untuk menyesuaikan perut dengan keadaan ni. Haha. Gurau saje.

 

Sepanjang MMS nih, 2 birthday prank telah dijalankan. Yang pertama memang berjaya dengan hensem, namun yang kedua agak kureng berjaya. Mengapa? Biarlah menjadi rahsia. To Afiq Faliq, selamat membesar. Seriously, muka si Afiq ni memang tak boleh blah saat dia di'lecture' oleh Peja. Good job la Peja. Ko memang boleh berlakon despite of your look yang very the 'nice and kind and jujur'. Actually aku pun terkesan dengan lakonan korang. Good job lahh!

 

Except for tragedi tangan one of the news students yang bengkak lepas aktiviti riadah, aku rasa semua ok saje. MMS Long Course menanti dengan banyak lagi cabaran dan dugaan. Dan mungkin jugak ada prank-prank untuk birthday boys and girls. Banyak dah aku merapu tentang perihal MMS ni. Tapi oke lah. At least berisi jugak blog aku. Untuk kawan-kawan semua, selamat bercuti. Semoga kita jumpa lagi di lain entri. C ya! =)



- borang penilaian untuk pembantu mesra siswa. sweeeet! -


- another one. sweeeeet jugak! -


4 comments:

Nadzrah said...

mak uih...
bnyknyer entry baru
ekeke

cekyam said...

rajin kan aku?
heheh. weh. lepak mamak jom.
aku kepingin roti nan. ehe.

Pana Sensei said...

eehh?
br start mms?
yg previous 3 tu ngn sape lak?
among korg je ke??

ak flying without wing bln8 ni ler..

cekyam said...

yup2.
yg previous 3 tu kursus pembantu mahasiswa.
among2 kami2 jek.
oho. bulan 8. sempat la jumpe lagi neh.
aku ade bnda nk mintak kt ko actually.
ehehe.