CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, May 24, 2009

Entri sepanjang cuti semester

Akhirnya aku balik jugak ke rumah aku yang seronok kat bumi Johor nih. Di kala orang lain dah tak daya nak bernafas kat rumah sendiri dek kerana keboringan dan ketidaktahuan untuk berbuat apa di kala cuti sem, aku baru jejak kaki kat rumah. Hooray untuk aku.


- gambar ni takde motif pon sebenarnya -
- actually aku try cari gambar rumah tapi tak jumpa -

 

Lepas dikira-kira, (takde tolak bahagi dan darab sebab aku lemau gile bab matematik) aku ada 4 minggu kat rumah. 20 atau 21 Jun aku akan balik semula ke Shah Alam. Banyak keje kot.

 

Oh ya. Disebabkan aku dah lama gila tak update blog kesayangan ni (cet. kesayangan lah sangat), entri-entri seterusnya adalah cerita-cerita yang dah lepas. Kebanyakan dari entri tu akan jadi hasil reminiscence aku berikutan banyak benda dah jadi sebelum aku balik rumah ni. Aku memang malas gila nak update sebab takde internet connection. Tu je sebenarnya.

 

Oke. Aku nak siap-siap untuk pegi kenduri kawen. Well, hari Ahad. Harus-haruslah banyak kenduri kawen dan jugak makanan free. Walaupun aku bagi alasan aku dah kenyang makan nasik dengan sambal telur tadi, mak aku tetap jugak insist aku untuk temankan dia. Takpelah, pegi je la. Bukan rugi pape pon, ye tak? Mana tau ada perkara-perkara yang seronok menanti aku kat sana. Sape tau.. Kan? Okeh. Jumpa lagi di entri seterusnya.

0 comments: